close

 call on me  (來源: 網路-雅虎知識+) 浪漫西洋情歌~珍娜傑克森演唱

I don't know if I've ever felt like this before

不知道,我以前從沒有這種感覺

But I'm sure that the way I feel, I don't want it to go

但是我相信我的感覺, 我不想讓它走

'Cuz I've cried my share of tears

因為我的眼淚已經留下來

And I've sang my share of blues

我唱出我的憂鬱

But to keep you over here, I'll do what I got to do

但是繼續做你自己,我將做我要做的

So baby, call on me

所以寶貝,打給我

Whether day or night, I'll never leave

不管是白天或晚上,我絕不離開

See you don't have to be alone

你不會是孤獨的

I'll come anywhere you want

我隨時隨地都在你身邊

Baby just pick up the phone and call on me

寶貝只要拿起電話打給我

So you ain't know

妳不知道

I wanna be your homie, lover, friend

我想要做你的家人,情人,朋友

See there it go, see there it go

看那裡,看那裡

See I never met a girl that could break me down

看,我從沒遇過一個女孩能擾亂我情緒

It's like I get caught in the middle

看起來我好像墜入情網

I get caught up a little anytime that she's around

我被她任何時候的一舉一動吸引著

I be posted, waitin' on standby

我投遞等待候補

Lookin' to catch the hint

迅速抓住暗示

I'm doin' whatever, whenever

我無論何時何地

Never forget I said I'd be here when you want

從未忘記我說過當你需要我的時候我都在

To get what you need, if you wanna receive

如果你想得到妳想要的

Oh, please believe you could

喔,請相信你可以

Call on me whether day or night

打給我不管是白天或夜晚

I'll never leave

我從未離去

See you don't have to be alone

你不會是孤獨的

I'll come anywhere you want

我隨時隨地都在你身邊

Baby just pick up the phone and call on me

寶貝只要拿起電話打給我

So you ain't know

妳不知道

I wanna be your homie, lover, friend

我想要做你的家人,情人,朋友

See there it go, see there it go

看那裡,看那裡

Call on me

打給我

When ya need someone who cares

當你需要人擁抱

Say the words and I'll be there

說句話我將在那裡

I can meet you anywhere

我能在任何地方跟你見面

Call on me

打給我

Anytime that you please

妳高興的時間

Babe, whatever you want

寶貝,凡是你想要

Be whatever you need

凡是你需要

Because you're the one I love baby, yeah

因為你是我愛的寶貝,

Call on me whether day or night

打給我不管是白天或夜晚

I'll never leave

我從未離去

See you don't have to be alone

你不會是孤獨的

I'll come anywhere you want

我隨時隨地都在你身邊

Baby just pick up the phone and call on me

寶貝只要拿起電話打給我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylvia Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()