close
只想跟你在一起 (來源:網路雅虎知識+) 西洋浪漫情歌~小野貓演唱
 
我不想再多等待一分一秒
現在就想告訴你我的真心話
身邊的朋友戀情紛紛觸礁
愛情被遠遠拋到天邊
但是我知道真愛就在我身邊
所以我想說
 
沒有人比你更愛我
我想永遠粘著你
沒有人比你更體貼我
我想跟你在一起
你懂得如何欣賞我
我要跟你在一起 我的寶貝
沒有人像你讓我感到此幸福
我要跟你在一起
 
我不想再多等待一分一秒
現在就想告訴你我的真心話
回首我們擁有的幸福生活
沒有人可以干擾介入
我想告訴你 你就是我的唯一的愛
所以我想說
 
沒有人比你更愛我
我想永遠跟你在一起
沒有人比你更體貼我
我想跟你在一起
你懂得如何欣賞我
我要跟你在一起 我的寶貝
沒有人像你讓我感到此幸福
我要跟你在一起
 
有了你我什麼都不缺
我輕聲歡唱因為你是如此真心
擁有了你 讓我們相愛到天長地久
我屬於我 我陪伴著你
 
別擔心人來人往
他們左右不了我們堅定的愛情
我了解你 你相信我 這才是愛的真諦
 
別擔心人來人往
他們左右不了我們堅定的愛情
我了解你 你相信我
所以我想說
 
沒有人比你更愛我
我想永遠跟你在一起
沒有人比你更體貼我
我想跟你在一起
你懂得如何欣賞我
我要跟你在一起 我的寶貝
沒有人像你讓我感到此幸福
我要跟你在一起
 
沒有人比你更愛我
我想永遠跟你在一起
沒有人比你更體貼我
我想跟你在一起
你懂得如何欣賞我
我要跟你在一起 我的寶貝
沒有人像你讓我感到此幸福
我要跟你在一起

stickwitu
I don't want to go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind
Seems like everybody is breaking up
Throwing their love away
I know I got a good thing right here
That's why I say (Hey)
 
Nobody's going to love me better
I must stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
I must stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you
 
I don't want to go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind
See the way we ride
In our privated lives
Ain't nobody getting in between
I want you to know that you're the only one for me
And I say
 
Nobody's going to love me better
I must stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
I must stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you
 
And now
Ain't nothing else I can need
And now
I'm singing 'cause you're so, so into me
I got you
We'll be making love endlessly
I'm with you
Baby, you're with me
 
So don't you worry about
People hanging around
They ain't bringing us down
I know you and you know me
And that's all that counts
So don't you worry about
People hanging around
They ain't bringing us down
I know you and you know me
And that's why I say
 
Nobody's going to love me better
I must stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
I must stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you
 
Nobody's going to love me better
I must stick with you
Forever
Nobody's going to take me higher
I must stick with you
You know how to appreciate me
I must stick with you
My baby
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Sylvia Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()